31 Ağustos 2011 Çarşamba

bloğumun etkinliği

Merhaba  arkadaşlar    bayram  hediyesi   olarak    bloğum  da    etkinlik  düzenlemek  istedim   .
Etkinliği   sadece  bloğu  olan  arkadaşlar  arasında   düzenliyorum .  Hediye olarak katılanlar arasından   çekilişle  1  kişiye     Altılı    mini  güveç(6 adet mini güveç)    hediye  edeceğim   ( resimdekine benzer )   çekiliş için  aşağıda yapılması  gerekli  şartları  yerine  getirdikten  sonra   çekilişe   katılabilirsiniz  . 
 Etkinlik tarihi  31 Ağustos'ta başlayıp  20 Eylül  Tarihinde  sonlanacak




Katılmak  isteyenler 
.  bloğumu  takip  ettiği  bloglar   listesine  eklemek  
.  etkinliği   kendi  bloglarında  yayınlamak  - ilgili yazının linkini   vererek
.   etkinliğe  katıldıklarına dair  yazılarını   bu yazının altına   yorum  olarak yazıp  blog isimleri ile beraber   belirtebilirler  - gönderebilirler 




Yapacağım çekillişle   1 kişi  hediyeyi   kazanacak . Etkinliğe  katılmak istiyorsanız  bunun  için mutlaka  bu   yazıya  yorum  bırakınız lütfen arkadaşlar    diğer  postlara  yazılara olmasın   etkinlik yorumları  ....
herkese  sevgiler  .....
mutlu  bayramlar ........




10 yorum:

lezzetdefteri@hotmail.com dedi ki...

Blogunuz hayırlı olsun.Çok aktif bir yazar olmasam da hemen takip listeme ekliyorum .Etkinliğinize de seve seve katılacağım. Fakat link vermeyi tam olarak bilmiyorum.Şimdiden kolay gelsin...

GÖNÜL dedi ki...

bloğunuz hayırlı olsun izlemedeyim sevgiler

Fatosca Tadlar dedi ki...

merhaba,
ben de bu güzel etkinşiğinize katılmak isterim..
herkese bol şans:))))))

Yağmur İpar Yemeksohbetleri dedi ki...

Canım arkadaşım merhaba. Etkinliğin şartlarını yerine getirdim. Hediye mühim değil. Destek olmak istedim. Sevgiyle kal. :))

http://yemeksohbetleri.blogspot.com/2011/09/blogumun-etkinligi.html

ojelerim ve makyaj çantam dedi ki...

ayyy çook isterim çok güzeller çünkü :)

bırtutamkekik dedi ki...

hayırlı olsun bloğunuz:)
takipçinim hem sayfandan hem faceden...
sevgilerimle..

ayrıca destek için buradayım,hediye mühim değil...
gönüllerimiz bir dostluklarımız daimm olsun :)

hamurlunerdane dedi ki...

güzel dileklerin için tşk ederim birtutamkekik amin sevgiler

Nigar SARGIN dedi ki...

Blogunuz hayırlı olsun.Güzel bir etkinlik bende izlemedeyim.Etkinliğe seve seve katılacağım.Herkese bol şans diliyorum.Kazanmak yada kazanamamak önemli değil gönüllerimiz bir olsun yeter.Sevgiyle kalın...

Unknown dedi ki...

Selamlar hayırlı olsun blogunuz ve etkinliğiniz sayfamda paylaştım herkese bol şans.

hamurlumerdane dedi ki...

tşk ederim Suna hanım