9 Eylül 2011 Cuma

kefir cacık



Benim gibi  kefiri  sade  tüketmeyi  sevmeyenler için   harika   bir alternatif   :)     sizede  tavsiye    ediyorum çok beğeneceksiniz   şimdiden   afiyet olsun .....



Malzemeler
kefir
salatalık
kuru nane
maydanoz
tuz



Yapılışı
Kasenin içerisine  kefiri  boşaltın  kıvamını  koyu  bulursanız  biraz  soğuk ile  açabilirsiniz  küçük küçük doğradığımız  salatalıkları   maydanozları  kıyıp  ekleyin ,   kuru nane ve  tuzunuda  ilave  edip  iyice  karıştırın  kefir  cacığımız  servise  hazırdır  ......

9 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bloğuma yaptığınız ziyaret ve beğeniniz için teşekkür ediyor, her zaman bekliyorum

sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bu arada bloğunuzun yeni olduğunu görüyorum...güzel paylaşımlarda bulunmak ve buluşmak üzere...

hamurlumerdane dedi ki...

tşk ederim Aynur Hanım
güzel paylaşımlarda buluşmak üzere sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ama ne güzel bir alternatif böyle..
ilk fırsatta denemeli :)
sevgiler, nice paylaşımlar...

lezzet sefasi dedi ki...

Kefir i he rhaliyle severim.Ellerien saglik arkadasim
Sevgiler
Sefa

Nigar SARGIN dedi ki...

Merhabalar fadime hanımcım İlginç bir tarif kefir hiç tüketmedim ama tarifinizi deneyeceğimmm mutlaka:) Sevgiyle kalın.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

kefiri sadece hamur işlerinden kullanıyorum.
bu fikirde güzelmiş. ellerinize sağlık..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Yeni blok yaşamınızda başarılar ve hep birlikte bol paylaşımlar diliyorum.Aramıza hoşgeldiniz,ben de yeni sayılırım.
Kefiri sağlıklı oluşundan dolayı seviyoruz.Cacık olarak düşünmemiştim.Sayenizde artık düşünücem.
Sevgilerimle...

hamurlumerdane dedi ki...

tşk ederim sevgiler
güzel paylaşımlarda buluşmak üzere