6 Eylül 2011 Salı

pratik köpük ( beze )





Malzemeler
3 yumurta akı
3 çay bardağı tozşeker
1 paket vanilya



Yapılışı
Cam kasenin içerisine  yumurta akını  ,tozşekeri ve vanilyayı   koyup   15 dk.  mikserle  çırpın  bembeyaz  kar gibi olacak   yağlı fırın kağıdı   serili  tepsiye aralıklı  olarak  krema  pompası ile  sıkın veya  mini  pasta kağıtlarının  içerisine de  isterseniz   koyabilirsiniz   ben  öyle yaptım   önceden ısıtılmış  100 derecelik  fırında  1 saate  yakın pişirin    köpüklerimiz  hazırdır   .  Çayın yanında   ikramlık  olarak da  sunabilirsiniz  .....
AFİYET OLSUN

8 yorum:

Yağmur İpar Yemeksohbetleri dedi ki...

canim arkadasim cok güzel bir paylaşım olmuş. Cunku benim en sevdiğim çocukluk hayalim bu. Pastanede satılır annem almazdı. Su an dışarıdayim. Eve gelir gelmez yapacağım. Eline sağlık. Iyi ki blogcu arkadaşlarım var. :) :) :)im en sevdiğim çocukluk hayalim bu. Pastanede satılır annem almazdı. Su an dışarıdayim. Eve gelir gelmez yapacağım. Eline sağlık. Iyi ki blogcu arkadaşlarım var. :) :) :)

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım bir günde ben denerim bezeleri hiç yapmadım ve aklımda sevgiler

Disalce dedi ki...

şekilleri çok güzel olmuş...ellerine sağlık.....

mandalincikmazi dedi ki...

Tarifi aldım
en kısa zamanda deniyeceğim ellerine sağlık arkadaşım...........

hamurlumerdane dedi ki...

tşkler beste çok incesin

muko dedi ki...

en sevdğim lezzetlerdendir bu köpük
elinize sağlık çok güzel görünüyorlar sevgiler

birsence dedi ki...

çok pratik olmuş kalıplara koymak ellerine sağlık arlkadaşım...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık, tatilden döner dönmez bu tarifi kesinlikle deniycem:)Çok güzel görünüyorlar:)